LRT TELEVIZIJA – žiūrimiausia televizija 2024-aisiais

Intensyvius ir darbingus 2024-uosius vainikavo džiugus auditorijos įvertinimas – LRT TELEVIZIJA pirmą kartą tapo žiūrimiausia televizija Lietuvoje. Vidutiniškai per dieną LRT TELEVIZIJĄ žiūrėjo 55,6 tūkst. žiūrovų („Kantar“ duomenimis).

2024-aisiais LRT TELEVIZIJA kvietė žiūrovus kartu sekti ir stebėti svarbius įvykius – „Eurovizijos“ dainų konkursą Švedijoje, Seimo ir Prezidento rinkimus Lietuvoje bei Prezidento rinkimus JAV, šimtmečio „Dainų šventę“. Daug dėmesio sulaukė ir Kauno „Žalgirio“ kovos „Eurolygos“ krepšinio turnyre, intelektinė viktorina „Auksinis protas“, pramoginė programa „Myliu Lietuvą“ ir kitos laidos bei specialios transliacijos.

„Šis pasiekimas rodo, kad nuoseklias LRT pastangas kurti kokybišką ir įtraukiantį turinį įvertina ir žiūrovai. Jie įsijungia LRT TELEVIZIJĄ, kai tikisi gauti objektyvių ir patikimų naujienų, ruošiasi priimti atsakingus sprendimus rinkimuose, palaiko mėgstamas komandas sporto varžybose, ieško prasmingo laisvalaikio praleidimo būdo su visa šeima.

Mūsų komandai tai yra didelis įvertinimas ir atsakomybė toliau siekti, kad kiekvienas per LRT TELEVIZIJĄ rastų sau įdomų ir aktualų turinį“, – sako LRT generalinė direktorė Monika Garbačiauskaitė-Budrienė.

LRT TELEVIZIJAI itin rekordinis buvo 2024-ųjų gegužės mėnuo. Būtent gegužę buvo pasiektas pastarųjų 15 metų žiūrimumo rekordas - šį mėnesį auditorijos dalis siekė 17,5 proc. („Kantar“ duomenimis). Paskutinį kartą aukštesnis rezultatas buvo pasiektas tik 2008-aisiais.

Didžiulio susidomėjimo taip pat sulaukė ir „Eurovizijos“ dainų konkursas – per pastaruosius ketverius metus tai buvo labiausiai žiūrėtas šio konkurso finalas. Per LRT TELEVIZIJĄ dainų konkursą stebėjo beveik 893 tūkst. žiūrovų („Kantar“ duomenys), portale LRT.lt – daugiau nei 120 tūkst. lankytojų („Google Analytics“ duomenys).

Auditorija praėjusiais metais įvertino ne tik LRT TELEVIZIJĄ, bet ir portalą LRT.lt. Remiantis „Gemius Audience“ duomenimis, portalas LRT.lt buvo vienintelis iš didžiųjų naujienų portalų, kuriame augo auditorijos praleistas laikas per mėnesį. Pagal vartotojų bendrai praleistą laiką per mėnesį ir vidutinį vartotojo praleistą laiką per mėnesį portalas LRT.lt užėmė antrą vietą tarp visų portalų.

„Džiugu, kad mūsų operatyviai pateikiamos naujienos, išsamios analizės ir komentarai, išskirtiniai interviu, dėmesys regionams, įvairiomis temomis kuriamo specialūs polapiai sulaukia skaitytojų dėmesio ir jie kaip informacijos šaltinį renkasi LRT. Tai skatina ne tik tęsti darbus, bet ir ieškoti galimybių pasiūlyti dar aktualesnių temų ir įvairesnio turinio, kuris sudomintų tiek didžiuosiuose miestuose, tiek regionuose gyvenančius mūsų skaitytojus“, – sako portalo LRT.lt vyr. redaktorius Mindaugas Jackevičius.

Taip pat praėjusiais metais portalas LRT.lt pagal mėnesio realius vartotojus užėmė trečią vietą tarp visų portalų, augo ir portalo LRT.lt peržiūros.