LRT išrinktas mylimiausiu medijos prekės ženklu Lietuvoje

Rugsėjo 22 dieną Estijos sostinėje Taline įvyko penktasis reklamos ir rinkodaros forumas „Baltic Brand Forum 2023“, kuriame buvo išdalinti ir apdovanojimai prekių ženklams. Tarp įvairiose nominacijose besivaržiusių prekės ženklų buvo įvertintas ir LRT – visuomeninis transliuotojas išrinktas mylimiausiu medijos prekių ženklu Lietuvoje.

„Vykdydami visuomeninio transliuotojo misiją informuoti, ugdyti ir telkti visuomenę džiaugiamės, kad mūsų pastangos yra vertinamos plačios auditorijos. Skirdami jai ypatingą dėmesį vykstame į regionus, susitinkame su savo žiūrovais, skaitytojais ir klausytojais bei atsižvelgiame į jų nuomonę kurdami tiek kokybišką žurnalistiką, tiek prasmingo laisvalaikio pramogą. Mylimiausiu medijos prekių ženklu įvertintas LRT rodo, kad Lietuvoje reikalinga ir vertinama objektyvi ir profesionali žurnalistika bei dėmesys atskiroms auditorijos grupėms“, – teigia LRT generalinė direktorė Monika Garbačiauskaitė-Budrienė.

„Baltic Brand“ apklausos duomenimis, LRT tapo ne tik mylimiausiu medijos prekės ženklu, bet ir pirmą kartą buvo įtraukta į mylimiausių prekės ženklų dvidešimtuką Lietuvoje. Apdovanojimuose buvo renkami septynių nominacijų laimėtojai – greičiausiai augantis, tvariausias, mylimiausias medijos, humaniškiausias, mylimiausias vietinis, drąsiausias ir mylimiausias prekės ženklas visose Baltijos šalyse, ir kiekvienoje šalyje atskirai.

„Baltic Brand“ yra viena išsamiausių prekės ženklų ir gyvenimo būdo studijų Baltijos šalyse, kurioje dalyvauja apie 3 000 respondentų iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Šių metų tyrime Lietuvoje tyrimą atliko 1 000 respondentų, kurie atsakė į kelis šimtų klausimų ir vertino šimtus prekės ženklų 2023-ųjų birželio–liepos mėnesiais („Nordstat“ duomenys, tyrimas užsakytas „Sons & Daughters“).

Šių metų „Baltic Brand 2023“ forume ir apdovanojimuose pagrindinis akcentas buvo skirtas prekės ženklų drąsai – jai ne tik buvo skirta dalis forumo pranešimų temų, bet ir įtraukta nauja kategorija apdovanojimuose.