Dažnai užduodami klausimai

1. Kodėl mediatekoje neveikia play mygtukas/nerodomi įrašai?

Dažniausiai vaizdo įrašų portale negali žiūrėti tie, kurie nėra išsijungę „adblock“ funkcijos. Ją išjungus, įrašas turėtų veikti. Jei problema išlieka, su prisegtu ekrano atvaizdu rašykite lrt@lrt.lt.

2. Kodėl nerandu norimo įrašo?

Paieškos laukelyje įveskite norimą raktažodį (pvz. stilius). Toliau pasirinkite norimą kategoriją – jei ieškote tekstų, straipsnių, spustelėkite „Straipsniai/foto“, jei televizijos laidos arba su stiliumi susijusių vaizdo/garso įrašų – pasirinkite laukelį „Mediateka“. Išplėsti paiešką mediatekoje galima papildomais nustatymais – tik garso įrašus matysite „Audioteka“ skiltyje, jei norite matyti tik vaizdo įrašus, spustelėkite „Video“. Žemiau šių kategorijų matomos ir siūlomos laidos – pasirinkus jas būsite nukreipti į visus su laida susijusius vaizdo/garso įrašus.

Konkretizuoti savo paiešką galima naudojantis nustatymu „Filtruoti“, o dešinėje paieškos langelio pusėje galima nustatyti ir konkretų laiką, jei ieškote ne senesnių nei 24 valandų, savaitės ar mėnesio įrašų. Čia pat galima pasirinkti ir konkretų laikotarpį, nustatant datą „Nuo – iki“, rinktis iš naujausių, seniausių, ar populiariausių įrašų. Puslapio apačioje visada matysite paieškos rezultatus. Jei įrašo aptikti vis dar nepavyksta, rašykite į lrt@lrt.lt.

3. Kodėl kai kurių serialų/filmų negaliu stebėti internetu ar iš užsienio šalių?

Taip yra dėl autorinių teisių. Kai kurių LRT transliacijų internetu stebėti negalima dėl autorinių teisių apribojimų. Taip yra todėl, nes jus dominančiam filmui/serialui/laidai LRT yra suteikta tik transliacijos televizijoje, o ne internetu teisė. Arba teisė transliuoti tik Lietuvoje, o ne užsienyje.

4. Ar galima parsisiųsti laidas iš mediatekos?

Ne, kviečiame klausytis/žiūrėti mūsų platformose.

5. Kodėl mediatekoje vienu metu galima aptikti tik kelias, o ne visas serialo X serijas?

Dėl autorinių teisių daugelis serialų mediatekoje gali būti laikomi tik ribotą laiką.

6. Kodėl užsienio šalių filmai/serialai, rodomi LRT, nėra įgarsinti lietuvių kalba?

LRT savo programas transliuoja taip, kad žiūrovas galėtų pasirinkti pats, kokia kalba klausytis. Galima rinktis žiūrėti lietuvių k., originalo k., garsiniu vaizdavimu (neįgaliesiems). Dabar Jūs programas priimate originalia kalba, t.y. jei filmas – užsienietiškas, tai ir girdite užsienio kalbą. Kaip pakeisti programos kalbą ar įjungti subtitrus, skaitykite čia.

7. Kodėl įprastu laiku nerodote serialo/filmo X?

Programa gali būti keičiama dėl užsitęsusios tiesioginės transliacijos ar laidų, kurių rodymo laikas negali būti keičiamas.

8. Kaip išspręsti stringančios transliacijos internetu problemą?

Siūlome atlikti šiuos veiksmus, tai gali padėti:

  • Pabandykite įrašą kelis kartus atnaujinti naršyklėje;

  • Naudokitės „Google Chrome“ naršykle;

  • Pasitikrinkite, ar nenaudojate interneto reklamas blokuojančių įskiepių, tokių kaip „Adblock“ ar „DuckDuckGo“;

  • Pabandykite prasivalyti naršyklę – ji gali būti apkrauta „slapukais“.

9. Kodėl LRT nėra reklamos?

LRT eteryje komercinė reklama yra draudžiama, tačiau galima transliuoti kultūros ir sporto renginių, jų transliacijų rėmimo pranešimus. Daugiau skaitykite LRT įstatyme.