Darbo skelbimai

Personalo administravimo specialistas (-ė)

Pagrindinės funkcijos:

  • rengti ir administruoti personalo dokumentus (priėmimai, atleidimai, darbo sutarčių sąlygų keitimai, atostogos, pareiginiai nuostatai, įsakymai, tabeliai ir kt.), kitus personalo procesus reglamentuojančius vidaus teisės aktus;
  • administruoti dokumentus susijusius su praktikantų priėmimo procesu;
  • tvarkyti personalo veiklos dokumentus, administruoti darbuotojų bylas, užtikrinant būtinos informacijos aktualumą;
  • bendradarbiauti su kolegomis, konsultuojant, teikiant pasiūlymus personalo procesų tobulinimui, sklandžios darbuotojų adaptacijos užtikrinimui.

Reikalavimai:

  • turėti analogiškos darbo patirties;
  • pasižymėti kruopštumu, atsakingumu, operatyvumu, dokumentų rengimo gebėjimais;
  • puikūs kompiuterinio raštingumo įgūdžiai (darbo patirtis Navision, Vikarina programomis, dokumentų valdymo programa Doxlogic);
  • gebėti dirbti greitu tempu savarankiškai, žinoti ir domėtis DK ir kitų teisės aktų, susijusių su darbo teise, nuostatomis, mokėti taikyti praktinėje veikloje.

Jums siūlome:

  • išskirtinę ir įdomią aplinką viename moderniausių transliuotojų Baltijos šalyse;
  • iššūkių kupiną kasdienybę, profesinį augimą ir plačias saviraiškos galimybes;
  • profesionalią, bendradarbiaujančią komandą;
  • sveikatos draudimą, papildomas poilsio dienas ir bendrus renginius.

Gyvenimo aprašymo su nuoroda „Personalo administravimo specialistas (-ė)“ lauksime el. paštu personalas@lrt.lt iki š.m. lapkričio 9 d. Darbo užmokestis 1236 €/mėn. neatskaičius mokesčių. Tikslus darbo užmokestis priklauso nuo turimų kompetencijų ir darbo patirties.