Tiekimo vadybininkas (-ė)

LRT – gilias tradicijas turinti didžiausia ir moderniausia žiniasklaidos grupė Lietuvoje kviečia prie Turto valdymo skyriaus komandos prisijungti Tiekimo vadybininką (-ę)

Pagrindinės funkcijos:

  • bendradarbiavimas su padaliniais prekių pirkimo, pristatymo ir kitais operatyviniais klausimais;
  • pirkimų/tiekimo organizavimas, vykdymas ir kontrolė (ataskaitų, pirkimo pažymų rengimas, sąskaitų administravimas ir pan.);
  • informacijos ir dokumentacijos susijusios su pirkimu/tiekimu administravimas ir vedimas į dokumentų valdymo sistemą (Doclogix);
  • nereikalingo turto likvidavimo organizavimas;
  • esant būtinumui kūrybinių grupių pavėžėjimas.

Reikalavimai:

  • pirkimų/tiekimo patirtis – ne mažiau 1 m.;
  • geri planavimo įgūdžiai, bei gebėjimas priimti sprendimus;
  • puikūs bendravimo įgūdžiai, gebėjimas dirbti komandoje;
  • kompiuterinis raštingumas;
  • vairuotojo pažymėjimas;
  • aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas.

Jums siūlome:

  • išskirtinę ir įdomią aplinką viename moderniausių transliuotojų Baltijos šalyse;
  • iššūkių kupiną kasdienybę, profesinį augimą ir plačias saviraiškos galimybes;
  • profesionalią, bendradarbiaujančią komandą;
  • sveikatos draudimą, papildomas poilsio dienas ir bendrus renginius;

Gyvenimo aprašymo su nuoroda „Tiekimo vadybininkas (-ė)“ lauksime iki š. m. birželio 22 d. adresu personalas@lrt.lt. Darbo užmokestis nuo 970 €/mėn. neatskaičius mokesčių. Tikslus darbo užmokestis priklauso nuo turimų kompetencijų ir darbo patirties. Informuosim tik atrinktus kandidatus.