Administravimo specialistas (-ė)
LRT – gilias tradicijas turinti didžiausia ir moderniausia žiniasklaidos grupė Lietuvoje kviečia prisijungti Administravimo specialistą (-ę)
Darbo pobūdis:
- Analizuoti LRT darbuotojų komandiruočių poreikius;
- Organizuoti kelionių, bilietų ir viešbučių užsakymus;
- Atlikti viešųjų pirkimų procedūras bei prižiūrėti biudžeto išlaidų įgyvendinimą;
- Rengti komandiruočių biudžeto metinį planą.
Reikalavimai:
- Ne mažesnė nei 1 metų panašaus darbo patirtis;
- Geros lietuvių ir anglų kalbų žinios žodžiu ir raštu;
- Atsakingumas, atidumas, kruopštumas, lankstumas;
- Gebėjimas aiškiai komunikuoti ir planuoti savo laiką;
- Darbo patirtis su DocLogix - privalumas.
Mes siūlome:
- Išskirtinę ir tobulėti skatinančią aplinką viename moderniausių transliuotojų Baltijos šalyse;
- Iššūkių kupiną kasdienybę, profesinį augimą ir plačias saviraiškos galimybes;
- Profesionalią, bendradarbiaujančią komandą;
- Papildomą sveikatos draudimą, daugiau poilsio dienų, nei numatyta DK, bendrus renginius ir vidinius konkursus;
- Darbo užmokestį nuo 1450 iki 2000 €/mėn. neatskaičius mokesčių, priklausomai nuo turimos kompetencijos ir tikslingos patirties;
- Priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų.
Gyvenimo aprašymo su nuoroda „Administravimo specialistas (-ė)“ lauksime iki š. m. gruodžio 18 d., adresu karjera@lrt.lt. Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.