Personalo administravimo specialistas (-ė)
LRT – gilias tradicijas turinti didžiausia ir moderniausia žiniasklaidos grupė Lietuvoje kviečia prie personalo komandos prisijungti Personalo administravimo specialistą (-ę) .
Pagrindinės atsakomybės:
- Personalo dokumentų rengimas, darbuotojų duomenų administavimas;
- Procesų, tvarkų ir įrankių susijusiu su personalo administavimu koordinavimas;
- Reikalingų pažymų ruošimas ir išdavimas darbuotojams;
- Darbas su vidinėmis organizacijos sistemomis DoxLogic, Vikarina;
- Įmonės darbuotojų konsultavimas administravimo klausimais;
- Kiti kolegų ir vadovo pavesti darbai.
Reikalavimai:
- Bent 1 metų darbo patirtis personalo administavimo srityje;
- Darbo kodekso išmanymas;
- Patirtis dirbant su personalo administravimo sistema Vikarina – didelis privalumas;
- Gebėjimas dirbti savarankiškai, puikūs darbo organizavimo ir planavimo įgūdžiai;
- Puikios lietuvių kalbos žinios, anglų kalbos žinios privalumas;
- Komunikabilumas, krupštumas, atsakingumas, iniciatyvumas.
Jums siūlome:
- Išskirtinę ir tobulėti skatinančią aplinką viename moderniausių transliuotojų Baltijos šalyse;
- Iššūkių kupiną kasdienybę, profesinį augimą ir plačias saviraiškos galimybes;
- Profesionalią, bendradarbiaujančią komandą;
- Papildomų naudų paketą: sveikatos draudimą, daugiau poilsio dienų nei numatyta DK, bendrus renginius, vidinius konkursus;
- Mokymus asmeniniam ir profesiniam tobulėjimui;
- Darbo užmokestį nuo 1400 Eur/mėn. iki 1900 Eur/mėn. neatskaičius mokesčių, atsižvelgiant į Jūsų turimą kompetenciją ir patirtį;
- Ketvirtinius ir metinius priedus priklausančius nuo darbo rezultatų.
Gyvenimo aprašymo su nuoroda „Personalo administravimo specialistas (-ė)“ lauksime iki š. m. vasario 07 d. adresu karjera@lrt.lt. Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.