Personalo administravimo specialistas (-ė)

LRT – gilias tradicijas turinti didžiausia ir moderniausia žiniasklaidos grupė Lietuvoje kviečia prie personalo komandos prisijungti Personalo administravimo specialistą (-ę) .

Pagrindinės atsakomybės:

  • Personalo dokumentų rengimas, darbuotojų duomenų administavimas;
  • Procesų, tvarkų ir įrankių susijusiu su personalo administavimu koordinavimas;
  • Reikalingų pažymų ruošimas ir išdavimas darbuotojams;
  • Darbas su vidinėmis organizacijos sistemomis DoxLogic, Vikarina;
  • Įmonės darbuotojų konsultavimas administravimo klausimais;
  • Kiti kolegų ir vadovo pavesti darbai.

Reikalavimai:

  • Bent 1 metų darbo patirtis personalo administavimo srityje;
  • Darbo kodekso išmanymas;
  • Patirtis dirbant su personalo administravimo sistema Vikarina – didelis privalumas;
  • Gebėjimas dirbti savarankiškai, puikūs darbo organizavimo ir planavimo įgūdžiai;
  • Puikios lietuvių kalbos žinios, anglų kalbos žinios privalumas;
  • Komunikabilumas, krupštumas, atsakingumas, iniciatyvumas.

Jums siūlome:

  • Išskirtinę ir tobulėti skatinančią aplinką viename moderniausių transliuotojų Baltijos šalyse;
  • Iššūkių kupiną kasdienybę, profesinį augimą ir plačias saviraiškos galimybes;
  • Profesionalią, bendradarbiaujančią komandą;
  • Papildomų naudų paketą: sveikatos draudimą, daugiau poilsio dienų nei numatyta DK, bendrus renginius, vidinius konkursus;
  • Mokymus asmeniniam ir profesiniam tobulėjimui;
  • Darbo užmokestį nuo 1400 Eur/mėn. iki 1900 Eur/mėn. neatskaičius mokesčių, atsižvelgiant į Jūsų turimą kompetenciją ir patirtį;
  • Ketvirtinius ir metinius priedus priklausančius nuo darbo rezultatų.

Gyvenimo aprašymo su nuoroda „Personalo administravimo specialistas (-ė)“ lauksime iki š. m. vasario 07 d. adresu karjera@lrt.lt. Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.