Administravimo specialistas (-ė)

LRT – gilias tradicijas turinti didžiausia ir moderniausia žiniasklaidos grupė Lietuvoje kviečia prisijungti Administravimo specialistą (-ę)

Darbo pobūdis:

  • Analizuoti LRT darbuotojų komandiruočių poreikius;
  • Organizuoti kelionių, bilietų ir viešbučių užsakymus;
  • Atlikti viešųjų pirkimų procedūras bei prižiūrėti biudžeto išlaidų įgyvendinimą;
  • Rengti komandiruočių biudžeto metinį planą.

Reikalavimai:

  • Ne mažesnė nei 1 metų panašaus darbo patirtis;
  • Geros lietuvių ir anglų kalbų žinios žodžiu ir raštu;
  • Atsakingumas, atidumas, kruopštumas, lankstumas;
  • Gebėjimas aiškiai komunikuoti ir planuoti savo laiką;
  • Darbo patirtis su DocLogix - privalumas.

Mes siūlome:

  • Išskirtinę ir tobulėti skatinančią aplinką viename moderniausių transliuotojų Baltijos šalyse;
  • Iššūkių kupiną kasdienybę, profesinį augimą ir plačias saviraiškos galimybes;
  • Profesionalią, bendradarbiaujančią komandą;
  • Papildomą sveikatos draudimą, daugiau poilsio dienų, nei numatyta DK, bendrus renginius ir vidinius konkursus;
  • Darbo užmokestį nuo 1450 iki 2000 €/mėn. neatskaičius mokesčių, priklausomai nuo turimos kompetencijos ir tikslingos patirties;
  • Priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų.

Gyvenimo aprašymo su nuoroda „Administravimo specialistas (-ė)“ lauksime iki š. m. gruodžio 18 d., adresu karjera@lrt.lt. Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.