Mūsų misija – kurti išliekamąją vertę turintį turinį. Tačiau kurti laidų keliems žiūrovams, kokios prasmingos jos bebūtų, negalime sau leisti. Tad siekiame rasti tinkamą balansą tarp misijos ir pramogos – juk žiūrimame kanale kultūrai skirtą net ir labai specifinę laidą pažiūrės daugiau žiūrovų, negu nišiniame.

Tai rodo ir antrojo LRT televizijos kanalo – LRT PLIUS – auditorijos dinamika: kanalo pavadinimo pakeitimas ir programų atnaujinimas padėjo pritraukti naujų žiūrovų ir kartu padidinti jau anksčiau transliuotų kultūrai skirtų laidų populiarumą.

Džiaugiamės, kad LRT auditorija nuosekliai auga.

Dirbame tam, kad mus žiūrėtumėte, klausytumėte ir skaitytumėte!

Auditorijų duomenys:
LRT.LT portalo vartotojų apžvalga
LRT TELEVIZIJOS kanalų apžvalga
LRT RADIJO stočių apžvalga